22 sie 2009

Nic z tego nie rozumiem.

Miałam być jedynym kotem w tym domu. Duzi zawsze mówili, że jestem ich ukochanym kotkiem. Tylko raz musiałam z mojego domu wyjechać, jak umarła Mama Dużej i nie mogli przez kilka dni się mną zajmować.
Ale to?
W poniedziałek przyjechała Ola i zostawiła u Dużych kota. Kotkę konkretnie, Duzi wołają na nią Krystyna.

Najpierw poszła do łazienki. Obserwowałam ją- i jak próbowała się ruszyć, pokazałam jej, kto tu rządzi. No to uciekła pod szafkę w przedpokoju.

Od czasu do czasu wychodziła spod szafki, ale generalnie na niezbyt wiele jej pozwalałam. I dziś wieczorem- proszę. Mimo obecności Dużej oraz mojej- odważyła się na takie rzeczy.


Zajęła też moje miejsce na kanapie.

Obserwuję ją, ale jak wychodzi, to zaraz robię porządek.

Duzi mówią, że Krystyna u nas jest na jakiś czas. No zobaczymy.

1 komentarz:

kokokot pisze...

Nimfadora Ty sie nie daj! Wykurz intruza, który sie panoszy! A Duzym musisz na przyszlosc pogrozić, co by kolejne głupie pomysły zapraszania obcych kocic do głowy nie wpadały.